/ НОВИНИ

2019.11 MYTO CZ – Надзвичайні заходи по зменшенню транспортних ускладнень після запуску нової системи оплати дорожніх зборів у Чехії

CzechToll розпочав надзвичайні заходи, спрямовані на мінімізацію ускладнень у дорожньому русі, спричинених малими іноземними автоперевізниками, які не реєструються у достатній кількості в новій системі оплати дорожніх зборів у Чехії. Дані заходи мають скоротити час очікування на отримання нових пристроїв в прикордонних пунктах.

Станом на 20 листопада 2019 року кількість транспортних засобів, що зареєструвались на нову систему оплати доріг, становила близько 251 тис., що становить 55% від очікуваної кількості 458 тис. ТЗ.

Крім широких організаційних та інформаційних заходів, потенціал сервісних служб на прикордонних переходах буде максимально посилений. На сервісних пунктах вже створено нові робочі місця, що збільшить можливості для реєстрації та видачі нових бортових пристроїв (позначено червоним кольором). Тимчасові реєстраційні пункти також будуть встановлені на виїздах зі Словацької Республіки.

Критичні прикордонні переходи:

  • Lanžhot-Kúty,
  • Мости в  Jablunkova- Svrčinovec, Český Těšín-Cieszyn, Bohumín-Gorzyczki, Náchod- Kudowa Zdrój, Krásný Les, Pomezí

Перелік заходів, що вживаються для зменшення ускладнень дорожнього руху:

  • Створено 11 додаткових реєстраційних пунктів на обраних прикордонних переходах, які працюють цілодобово (деякі з них на території Словацької Республіки).
  • Створено 15 мобільних пунктів реєстрації, які діятимуть також на прикордонних переходах, що працюють 24/7. Транспортні засоби мобільної реєстрації, що розміщені на паркінгах, можуть переміщуватися між зонами паркування у разі створення черг.
  • Процес реєстрації на обраних прикордонних переходах буде скоординований:
    • координатори будуть постійно присутні на шести прикордонних переходах, щоб забезпечити максимально безперебійне обслуговування іноземних автоперевізників при реєстрації та встановленні нового бортового пристрою;
    • координатори будуть передусім на прикордонних переходах Bohumín – Gorzyczki, Český Těšín – Cieszyn, Lanžhot – Kúty, Мости у Jablunkova – Svrčinovec, Nachod – Kudowa Zdrój та Krásný les – вони можуть пересуватися і в інші місця при потребі;
    • координатори будуть помітні за світло-відбиваючим жилетом з логотипом MYTOCZ;
    • для управління трафіком буде залучено дрони.
  • На АЗС, в зонах відпочинку та зонах паркування з точками реєстрації, навчені команди промоутерів будуть персонально запрошувати водіїв зареєструватися (5 транспортних засобів з персоналом).
  • У місцях, де спостерігається велика кількість вантажівок, є 7 мобільних реєстраційних пунктів з персоналом.
  • Адміністрації операторів платних доріг у Німеччині (BAG), Польщі (GDDKIA), Австрії (ASFINAG) та Словаччині (NDS) також будуть отримувати сповіщення про ситуації, де виникають ризики затримок.
  • Інформування про кризові ситуації координується Міністерством Транспорту, Управлінням автомобільних та магістральних доріг Чехії (RSD CR), Митною Адміністрацією Чехії, Поліцією Чехії та CzechToll.
  • Будуть вжиті заходи щодо координації кризового управління трафіком між RSD CR, Митною Адміністрацією Чехії, поліцією Чехії / Польщі / Словацької Республіки та CzechToll.

Можлива також реєстрація:

  • через паливну карту Shell;
  • у більш ніж 200 сервісних пунктах та 15 обраних відділеннях Торгової Палати Чехії;
  • На веб-сайті www.mytocz.eu після оплати депозиту за пристрій (безкоштовна доставка бортових пристроїв поштою поширюється на Угорщину, Болгарію, Литву, Румунію та Естонію)

Пункти обслуговування клієнтів (Пункти Контакту та Точки Видачі): https://mytocz.eu/uk/customer-points/list?t=728

Повернути старі пристрої Premid через точки видачі CzechToll неможливо. Перелік пунктів для повернення Premid буде надано пізніше.

ЯК ЗДАТИ СТАРІ ПРИСТРОЇ PREMID?

Повна інформація на: www.mytocz.eu
Гаряча телефонна лінія для клієнтів: +420 243 243 243

Рекомендуємо в період ускладнень користуватися іншими транзитними напрямками, якщо це є можливим і доцільним (через Австрію).

FAQ:

Чи можна забрати бортові пристрої для більш ніж одного зареєстрованого ТЗ, тобто для всього автопарку, якщо їх зареєстровано правильно і всі відповідні документи надано?

  • У Контактних Пунктах – Так (в такому випадку рекомендуємо зробити попередній запис на пункті).
  • На Точках Видачі (АЗС, пункт обміну тощо) – необхідно враховувати експлуатаційні умови Точки Видачі. Зазвичай ми не радимо забирати більше 2-3 пристроїв на одній Точці Видачі за 1 раз.

Який порядок отримання попередньо зареєстрованих пристроїв у сервісних пунктах?

  • У Точках Видачі (АЗС): замовник надає оригінальне свідоцтво про реєстрацію ТЗ.
  • У Контактних Пунктах (Торгово-промислова палата) є два варіанти:

а) Замовник має надати оригінал свідоцтва про реєстрацію ТЗ.
б) Законний Представник компанії (або уповноважена особа, що діє на підставі Статуту або Доручення) може забрати більше пристроїв, без надання оригіналів свідоцтв про реєстрацію ТЗ.

У випадку з іноземними замовниками необхідно пред’явити:

  • Доручення від компанії, якій належать ТЗ
  • Копії Свідоцтв про реєстрацію ТЗ
  • Свідоцтво про реєстрацію підприємства (або Витяг з ЄДРПОУ не старіше 3-х міс. на дату подання).

Для отримання додаткової інформації, будь ласка зв’яжіться з нами за електронною поштою на адресу office@tsg-euroshell.com.ua.

Команда TSG-Shell

Завжди у вашому розпорядженні!